На території України існує відносно нова система електронних закупівель, про яку на поточний момент відомо не всьому населенню. В цій статті зібрана основна інформація щодо проекту Прозорро, яка допоможе знайти відповіді на наступні питання: для чого створена система, як вона працює, хто може скористатися нею та чим вона вигідна для вітчизняних підприємців. Для того, щоб ознайомитися з біржею ближче, достатньо виконати реєстрацію на сайті відповідно до інструкцій.
Реєстрація на біржі
Користувачі, які бажають приєднатися до торгів на Prozorro, повинні зареєструватися у системі державних закупівель. Ця операція виконується в режимі онлайн.
З цією метою необхідно виконати перехід на сайт Української Універсальної Біржі tender.uub.com.ua та натиснути на кнопку реєстрації, після чого відкриється поле для введення наступної інформації:
- офіційне найменування в скороченому вигляді;
- електронна пошта (зазначається виключно та адреса, з використанням якої надалі організовуватимуться та проводитимуться закупівлі);
- номер телефону у стандартному вигляді (+380…);
- особистий пароль (він має бути надійним та унікальним);
- погодження або відмова від розсилки.
Після внесення інформації потрібно погодитись на використання персональних даних, а також з умовами Договору та Регламенту, далі натиснути на кнопку закінчення реєстрації.
З метою підтвердження реєстрації на сайті до вашої електронної пошти, яка була введена на етапі реєстрації, надійде спеціальний лист від Прозорро з посиланням, за яким необхідно перейти.
Після завершення цієї операції користувач переходить до особистого кабінету, де вказує особисту інформацію (важливі поля позначені зірочкою*), інші дані заповнюються лише з ініціативи користувача.
Далі виконується перехід до форми «Користувач» для внесення даних особи, яка буде приймати участь в торгах. Цей етап є завершальним.
Етап ідентифікації
Ідентифікація користувача може виконуватися одним із двох шляхів:
- Підписання паперового договору із торговим майданчиком (на безкоштовній основі).
- Сплата вартісті реєстрації банківським платежем.
Вдале проходження реєстрації підтверджує лист, який надсилається на електронну пошту. Після цього можна вийти з тестового режиму, позбавившись від відповідної позначки в особистому кабінеті.
По закінченні організаційних процесів важливо зберегти внесені зміни. Якщо про цей нюанс не згадати, може виникнути необхідність повторного введення даних.
Як створити закупівлю у системі Прозорро?
Для того, щоб розпочати нову закупівлю, необхідно перейти до особистого кабінету, відкрити розділ вже існуючих закупівель та натиснути на кнопку створення. З цією метою використовується сторінка Української Універсальної Біржі.
Перед користувачем з’являється поле для введення інформації щодо товару, робіт чи послуг – назви, ціни та тендерної документації (для цього можна обрати будь-який зручний формат).