Справжній позашляховик для села — що вибрати на українському ринку?


В автомобільних салонах сьогодні справи йдуть не кращим чином, але продажі вже значно краще, ніж вони були 2-5 роки тому. Одним із сюрпризів для продавців став попит на справжні позашляховики, яких в модельних лінійках виробників практично не залишилося. Уже ніхто не говорить про рамні джипи, які так активно продавалися в свій час, так як таких представників на ринку і зовсім одиниці. Сьогодні ми подивимося на рейтинг хороших витривалих позашляховиків які зможуть довго та плідно працювати в умовах українського села.

Обирати кращий позашляховик для села непросто, так як багато моделей, які на слуху, вже перестали продаватися на ринку. З’явилися нові варіанти старих позашляховиків, які вже далеко не такі привабливі, витривалі і доступні. Але справжні джипи явно прикують наш погляд і змусять поглянути на можливості покупки реально прохідного автомобіля абсолютно новим поглядом.

Lada 4×4 — лідер ринку справжніх джипів

В іншій економічній ситуації джип від південного сусіда уже давно перестав би бути лідером. Але з цінником суттєво нижчим ніж європейські моделі позашляховик просто не може бути непопулярним в сучасній Україні. Машинка продається в стандартному варіанті і у версії Urban з невеликим невигадливою тюнінгом. Ось деякі факти про автомобіль, які можуть вас здивувати:
єдиний двигун 1.7 літра видає 80 конячок і є одним з найслабших в лінійці, він практично не модернізувався з часів своєї розробки і запуску у виробництво;
коробка тільки механічна, зате є 5 комплектацій, які між собою мало чим відрізняються, різницю в оснащенні помітять тільки любителі позашляхової експлуатації автомобіля;
банальний кондиціонер з’являється лише в передостанній версії, і варто машинка з такою розкішшю вже понад півмільйона, що для старої доброї Ниви занадто дорого;
техніка непогана, але особливої модернізації не було, другу генерацію справжньою Ниви так і не запустили, хоча плани у АвтоВАЗ на дану стратегію були і залишаються в архівах.
Машинка дуже проста, що дає певні переваги. На дорогах активно бігають Ниви з кінця 1980-х років, а нові авто з салону практично нічим не відрізняються від своїх прадідів з Радянського Союзу. Якість збірки залишається під великим питанням, але при покупці Ниви це не дуже турбує. Ви купуєте певний конструктор, який буде вимагати вашої уваги часто.

Mitsubishi Pajero Sport III — японська історія

Це вибір для багатих. Автомобіль вже розглядали багато разів, і сказати нового поки що нічого. Хіба що, згадати про хороші продажі і зробити акцент на тому, що перші відгуки дуже навіть хороші. Цікаво, що Pajero Sport 3 генерації унікальний за багатьма своїми характеристиками. Він отримав не тільки інноваційний і навіть футуристичний дизайн. Головні особливості машини такі:
базовий двигун 2.4 л на 181 к.с. поставляється тільки з повним приводом і автоматом, в Японії продається також версія з приводом тільки на передні колеса;
старший агрегат отримав 3 літри і 209 кінських сил потужності, залишивши масу запасу для будь-яких неприємних ситуацій на дорозі, коробка також традиційна автоматична;
машинка досить проста, тому особливих проблем з експлуатацією і обслуговуванням не буде, але ось повз офіційного сервісу проїжджати не варто, так як це Mitsubishi;
для кожного пасажира в салоні влаштована справжня казка, комфорт поїздки набагато вище, ніж на більшості автомобілів більш високого класу, підвіска налаштована ідеально.
Японці постаралися зробити прекрасне авто, і для Mitsubishi це був вирішальний крок. Нова модель просто зобов’язана була стати популярною, щоб утримати бренд на міжнародному ринку. Сьогодні, після продажу корпорації в чужі руки, японці отримали додатковий бюджет і активно просуваються на ринку. Поки Pajero Sport залишається одним з кращих авто в лінійці.






Поділитись своєю думкою

Ваша елктронна адреса не буде публікуватись. Required fields are marked *